Paaanik!!

Har som inte förstått att jag reser i morgon förens nu, har försökt att packa hela dagen och det slutade med i att jag packade ned hela garderoben....... Har ingen aning om jag som är viktigaste, hur vädret kommer att bli osv. I alla fall är det jag som står utanför ck i morgon 9.59! Har en hel rad saker som måste inhandlas innan vi åker bland annat strumbyxor, nyårsklänning (sist ute som alltid), sololja osv.
Har även försökt ännu en gång att bli av med min utväxt, får väl se hur det ser ut när jag torkar det sen. Har typ 4 olika hårfärger... Svart/rött/brunt. Ska ta och avfärga om jag inte blir av med det svarta, hoppas att solen bleker lita iaf. HIHi

Intressant inlägg! Men iaf så bär det av till Sthlm i morgon och dagen därpå är jag och finste elin påväg till Playa del Ingles :)





Nu ska jag försöka packa ihop det sista. Ikväll är det bio med tjejerna som står på schemat :)
Myyspys!

xoxo Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0