Fredagsmys

Eller hur var det? Har precis sett klart idol och sitter nu och försöker knåpa ihop en uppsats. Inte det lättaste med tanke på att det framförallt är LÖRDAG och att det är jullov om 2,5 vecka! Längtar så otroligt mycket. Den 26 dec far jag och min käre vän (okejdå inte helt själva, med mor och far också) till varmare breddgrader. Längtar så otroligt mycket efter sol och bad! Givetvis kommer vi att röja och förhoppningsvis hitta några skandinavier :) Känns lite surt att inte få fira Nyår hemma ännu en gång, men att fira det tillsammans med bardomsvännen på en sandstrand låter inte helt heller.
Hoho, känner mig allmänt glad idag. Tiden har gått så fort och snart, snart går vi ut! Balklänningen ska beställas, stundentklänningen ska inhandlas och beställning av håruppsättning osv måste bokas in. Fast juste.... har ju ingen att gå med. Någon som är i behov av en partner? Jag lovar att vara snäll hela kvällen och jag bits inte.





Åååh, det är så sjukt fint med en balklänning som är djup i ryggen!


/ Julle

Kommentarer
Postat av: MB

Jag är i behov av en partner!:)

2010-12-05 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0