För vi har bara ett år kvar, ett år kvar tjalalalala

Ja, första skoldagen är nu avklarad. Kändes inte allt för roligt måste jag säga, kul att träffa alla igen dock.
Kan väl inte direkt klaga över mitt schema slutar innan 1 både tors&lör känns underbart! Däremot kommer jag att sakna min sovmorgon (en timma, bättre än inget) på måndagar. Men men, man kan inte få allt här i världen.
      Sen kan jag lixom inte förstå att det är ETT ÅR (!) kvar. Helt otroligt! Tiden går så fort. Tänk om ett år, då befinner jag och mina finaste i Norge och trängs i någon inte allt för lyxig lägga ;)
      ÅÅÅ just nu så vill jag bara att ni brudar ska ta och komma hem! Känns väldigt ensamt här.. Tack och lov har jag fått spendera hela helgen med bästaste Elin och igår umgicks jag med Akka :) Mys!!
       Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, fara till gymmet kändes inte all för lockande. Ska nog ta och krypa ner i soffan med en stor kopp té, känns som att det är det enda jag gör just nu? Chillar..... Nog för att det blir andra bullar till helgen, klackarna i taket och premiär för station!

Aja, gud vad jag svamlar. Ska dra nu S kallar.
Höööööres =)




Nej men inte vill jag tillbaka inte, nej nej.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0