Dricker té i min ensamhet

Försöker fylla ut det tomrum som ni lämnat efter er..  Mina finaste tjejer bestämde sig för att fly från Skellefteå i morse och jag sitter här ensam kvar. Skulle kunna göra vad som helst för att vara med dom just nu. Har nog aldrig känt mig så ensam. Tur att jag har finaste Elin som kommer på besök i morgon, annars hade jag nog avlidit här och nu. Deppigt inlägg från en grinig Julle, skyller på vädret 5 grader ute och kolsvart. Kunde inte bli värre.
Ska ta och hoppa i duschen nu, sen hade jag tänkt att krypa ner i soffan med en STOR kopp té.

Hoppas att ni får en underbar vecka brudar! Sola och parta åt mig med :)
  

Den här bilden är so last year ;)

Puss / Julle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0