Skola............

Funderar typ att göra som MB, bojkotta skolan ;) Nämen skämt å sido, orkar verkligen inte med alla läxor prov osv. Är grymt skolless! Hade suttit fint med en veckas lov till, minst! Ska snart dra iväg på Xumba med Ulls (Mb orkade inte?) som förövrigt är något nytt på Friskis, tror att det kmr bli awesome :) Är gode peppad på att börja träna gärnet nu eftersom att det är endast 50 dagar kvar (?!?!?!?) tills jag och Mb befinner oss på Kelopatra Beach!! Skulle sitta fint med en magruta eller två (hahaha trodde jag på det där själv eller?) vill som inte ligga på stranden som en valross...........
Funder på att trycka i mig nå krubb innan jag drar iväg, är gode hungrig!



Smell you later,
/valrossen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0