Känner taggen!

Har övningskört för första gången, hoppas att ni stannade @home? Nämen skämt å sido, fick typ 10000 motorstopp i början men sen flöt det på rätt bra ;) höhö Snyggt att jag inte hade någon koll på vad som var vad?

Jag: Är det här bromsen?
Pappa: Men nej herregud, det är ju kopplingen?!
Jag: Jahaaa, men jag var sjuk när vi skulle gå igenom det här på körskolan
Pappa: Det märks...........

Ja som ni märker är jag ingen ELIT men snart så har jag körkortet i min hand! NOT.
Vore somsagt sjukt härligt att ta bilen och dra iväg noggerst..

Mb, ulls när blir uppkörningen?! Det börjar bli dax nu tkr jag (snålskjuts överallt inte dåååligt) ;););)

Ska ta tag i städningen nu, mitt rum ser ut som ett bombnedslag!



bild google.

Hades J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0