HolA!

Tjenare! Sitter kurerad framför tv och ber till gud att jag ska få vara frisk i morgon. Har nämligen haft magis, men nu är jag sågott som frisk. Hade endast feber igår och nu har jag inte ens det, tror att Gud har lyssnat på mig! ;) Tnks.
Har egentligen 1000 saker jag måste göra; söka jobb, sy fast pärlorskitet på klänningen, städa, plugga osv osv. Ojoj.. aja får hoppas på att jag har mer energi i morgon.
Ska även sminka mig på Make up i morgon, har ett presentkort där =) kulkul. Dock så blev MB gode missnöjd med hennes ögonfransar och de som känner mig vet hur noga jag är med dem, blir de inte som jag vill kan jag göra om dem om och om igen. HAHA, sjukt jag vet! Luktar fjortiiiiiiiiiiiiiiiiis.


 

Kanske det blir något som denna makeup?
HEHEHe,

Nej nu ska jag slå på ngn bra film.
Adios!
/Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0