2 månader kvar!!

Nu är det två månader kvar tills jag och MB drar i väg! ÅÅÅÅÅÅÅH så underbart! Längtar så otroligt mycket :) Har varit en sväng på stan idag med Elin, som kom på besök igår och stannade tills idag trevligt trevligt! Men iaf, så la jag av en alldeles för snygg bikini =) Har typ inga pengar eftersom att jag måste spara allt till Alanya men det är ju ändå nåt som jag behöver.
Sen säger jag bara TUMMEN UPP för vädret! Har varit ute o ch stekt ett tag nu (wtf det går inte att få bort feta texten?!) har som blivit gode röd i fejjan! Ajajjaja..
Ikv vet jag inte riktigt vad som händer, var sugen på att hitta på ngn men det verkar inte vara ngn som nappar. Hoppas att he orn sig!
Nej nu blir det prommis med Lina i det vackra vädret :)

HaDe

Jullss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0